For Animals, Dąbrowa Górnicza

5 Opinie
zaktualizowany w dniu 6 lipca 2018

Godziny otwarcia

niedzielaNNieczynne
poniedziałekPn
09:00 – 20:00
wtorekWt
09:00 – 20:00
środaŚr
09:00 – 20:00
czwartekCz
09:00 – 20:00
piątekPt
09:00 – 20:00
sobotaSo
09:00 – 13:00
Zamknięte.
Otwiera za  1  6 h 43 min.
1  6 h 43 min

Opis

Przychodnia weterynaryjna z bogatym zapleczem diagnostycznym : cyfrowe RTG, USG, okulistyka, biochemia, EKG, laboratorium, szpital, badania, profilaktyka, leczenie zachowawcze, leczenie chirurgiczne, narokza wziewna, monitoring pacjenta, czipowanie, paszporty, wizyty domowe.


Opis firmy
Miło nam powitać wszystkich zainteresowanych właścicieli zwierząt oraz pacjentów. Jesteśmy w pełni wyposażoną placówką weterynaryjną z bogatym zapleczem diagnostycznym. Świadczymy szeroko rozumiane usługi weterynaryjne. Naszym priorytetem jest zdrowie i komfort pacjentów oraz zadowolenie ich właścicieli z jakości świadczonych usług. Aby zapewnić ich kompleksowość i wysoką jakość w jednym miejscu znajduje się przychodnia weterynaryjna, hotel dla zwierząt, salon pielęgnacji zwierząt oraz sklep z artykułami dla zwierząt.
Słowa kluczowe:
weterynarz, hotele - dla zwierząt, sklep z artykułami dla zwierząt, salon pielęgnacji dla zwierząt
Obszar działalności
Śląskie, Dąbrowa Górnicza, Będzin, Sosnowiec, Czeladź, Sławków
Akceptowane formy płatności
  • Cash
    Cash
For Animals widnieje w następujących kategoriach:

Opinie

, 9 października 2018

Jestem bardzo zadowolona z wizyty P Okulistka wszystko wyjaśniła bardzo dobre podejście do mojego kota .Ceny tak jak wszedzie ,cennik wywieszony .Krótki czas oczekiwania . Na pewno tam wrócę, nareszcie znalazłam fachowców .Polecam

, więcej niż dwa lata temu

Młodzi, świetnie wykształceni lekarze. U mojego labka wykryto guza śledziony. Natychmiast podjęto decyzję o operacji ratującej życie. Skierowano nas do wspaniałego chirurga, następnie do onkologa. W tej trudnej i bolesnej sytuacji, mamy zapewnioną profesjonalną opiekę medyczną i wsparcie. Szczególne podziękowania dla Pana doktora J. Z.

, więcej niż dwa lata temu

Wulgarne właścicielka która siedzi na recepcji!!! Wyprosiła ordynarnie klientów z gabinetu bo ich czas się skończył. Zero szacunku do klientów i nastawiona tylko na liczenie kasy. Pomimo małego zainteresowania klientów bo niewielu tu przychodzi potrafią nie przyjąć bo mają takiego focha. Komentując nie będę z Panem dyskutowała nie musi Pan tu przychodzić!!! Gratuluję. Z drugiej strony jeżeli ktoś nie szanuje drugiego człowieka to jak może leczyć dobrze zwierzęta. Nie polecamy.
Komentarz

od więcej niż dwa lata temu

Przych ForAnimals Doskonale pamiętamy tą sytuację gdyż jest ich niewiele. Zacznijmy od słowa ?Wulgarna?. W naszej przychodni nikt nie używa wulgarnych słów i nikt nigdy takich słów nie użył w stosunku do klientów. W tamtej sytuacji także takich słów nie użyto. Mija się Pani z prawdą czyli Pani kłamie ! Szacunek powinien być obustronny. Według nas to Pani nie ma szacunku dla drugiego człowieka i to jest powód Pani problemów z komunikacja międzyludzką. Odnośnie zainteresowania naszą przychodnią wynika z Pani wypowiedzi, że siedzi Pani przed przychodnią i zlicza klientów prowadząc rejestr. Tak się składa, że mamy dużo klientów i co nas bardzo cieszy coraz więcej, a szczególnie tych stałych ?. Kolejny raz mija się Pani z prawdą, gdyż wypisuje stwierdzenie niepoparte żadnymi argumentami. To już kolejne kłamstwo (gdyż my te argumenty posiadamy w komputerze). Odnośnie ?nie będę z Panem dyskutowała?. Było raczej ?nie będę z Panią dyskutowała?. Do dyskusji potrzebny jest dialog a nie monolog, poza tym dialog na poziomie. Pani roszczenia były śmieszne i bezpodstawne typowa zagrywka na zasadzie ?bo mi się należy?. No i paradoks . Paradoks polega na tym, że pisze Pani (co prawda kłamstwo), że ktoś został wyproszony a kłóciła się Pani, że chce być koniecznie przyjęta bo umówiła się Pani na konkretną godzinę. Zadziwiające. Mimo próśb wytłumaczenia, że będzie lekkie opóźnienie te argumenty nie przemawiały do Pani. Recepcjonistka nie wyprosiła ( to już 3-cie kłamstwo) tylko poinformowała lekarza, że jest duża kolejka, a ponieważ klienci się niecierpliwili po prostu dała informację dla przyjmującego lekarza o tej sytuacji. Nikt z nas nie lubi czekać niestety mimo wielu wysiłków czasami nie jesteśmy w stanie przyjąć wszystkich o konkretnych, umówionych godzinach. Często są lekkie opóźnienia jednak niewielkiego rzędu. Każda wizyta to nie produkcja taśmowa tylko indywidualnie badanie kliniczne! Większości klientów to absolutnie nie przeszkadza bo to rozumieją i czekają jak my wszyscy nie tylko u weterynarza ale też u fryzjera, u lekarzy, w instytucjach publicznych etc. Festina Lente ? Jest naprawdę wiele lecznic i na szczęście dla nas nie musi Pani przychodzić tutaj. Rozumiemy, że może mieć Pani negatywną opinię i to jest Pani pełne prawo. Negatywne opinie są dla nas także potrzebne aby polepszać podejście do naszych klientów i zauważać nasze słabe strony ale negatywne opinie poparte silnymi argumentami! Pani opinia jest niestety krzywdząca i kłamliwa.

super przychodnia

, więcej niż dwa lata temu

Super przychodnia. Ceny bardzo przystępne. Przemiły i fachowy personel no i wyposażenie właściwie mają tam wszystko. Przy umówieniu na konkretną godzinę nie trzeba długo czekać. Gorąco Polecam.
#super przychodnia
Napisz komentarz    Zgłoś nadużycie

UWAGA DROGO !

, więcej niż dwa lata temu

Niestety strasznie drogo za samą pierwszą wizytę trzeba zapłacić 40 zł, a kolejne kosztują 25 zł. Pani miła może, ale koszt wizyt zbyt drogi jak na samo obejrzenie zwierzaka . I w dodatku nie informują o kosztach tak drogich wizyt.
Komentarz

od więcej niż dwa lata temu

Przych ForAnimals: Ceny nie odbiegają od cen konkurencji i cen ogólnie przyjętych w całej Polsce więc skąd to stwierdzenie? Wpis Konkurencji? Odnośnie ?obejrzenia zwierzaka?. Ma Pani/Pan rację, że za obejrzenie zwierzaka to wysoka cena. Ale u nas w Przychodni zwierzaków się nie ogląda tylko bada. Jest to cena za badanie kliniczne, które przeprowadzamy wg naszego wewnętrznego standardu i badanie to jest dokładne przy każdym pacjencie ? bez wyjątku. Cena nie jest w naszej opinii absolutnie wysoka. Odnośnie nie informowania o cenach. Cennik umieszczony jest w widocznym miejscu w poczekalni. Niczego nie ukrywamy. Zawsze można zapytać o cenę usługi i uzyskać szczegółową informację. Opinia jest według nas krzywdząca.

Napisz opinię o: For Animals!

Jeśli znasz For Animals to podziel się swoją opinią!

Zamów Wpis Premium