Multimedia Polska S.a., Gdynia

11 Opinie
Multimedia Polska S.a.
Ul. Wendy 7 /9
81-341 Gdynia
Pomorskie
Telefon:
24 357 50 20
Telefon:
58 661 33 02
Telefon:
58 666 03 00
Telefon:
58 666 03 01
Telefon:
58 666 03 33
Fax:
58 661 33 02
Fax:
58 666 03 00
Fax:
58 666 03 09
zaktualizowany 2 miesięcy temu

Informacje gospodarcze

Rejestr handlowy
191948771
NIP
8722333152
Numer NIP
8722333152

Opis

Telewizja | Internet | VOD | Telefon - Multimedia Polska Multimedia Polska: czołowy dostawca usług multimedialnych: telewizji kablowej i cyfrowej, VOD, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz usługi telefonii stacjonarnej. Atrakcyjne pakiety. Usługi dla biznesu.


Opis firmy
Biuro obsługi klienta
Słowa kluczowe:
telewizja kablowa, telewizja, kablowka, media i informacje, mass media, sport, technika, usługi inżynieryjne, telefony, multimedia, filmy, połączenia telefoniczne, z wyjątkiem połączeń radiowych, stacja, vod, high definition, kontakt, dekodery, systemy multimedialne, stacje telewizyjne, canal, full hd, internet szerokopasmowy, polityka prywatności, pvr, iptv, programy telewizyjne, dane teleadresowe, telenet, dtv, strona główna TV kablowa, kontrola rodzicielska, programy dla dzieci, telewizja analogowa, telewizja interaktywna, kanały filmowe, amazing TV, animal planet hd, canal film hd, canal sport hd, discovery hd, domowa wypożyczalnia filmów, eurosport hd, filmbox hd, hbo hd, hd promocja, luxe TV hd, mtvn hd, multimedia on-line, multipa, nagrywarka pvr, national geographic channel hd, naziemna cyfryzacja telewizja cyfrowa, nowe programy, nowości TV, odwiedź nas, personal video recorder, przewodnik programowy, strefa abonenta, telewizja cyfrowa promocja, video na życzenie, video on demand
Multimedia Polska S.a. widnieje w następujących kategoriach:
Dodaj zdjęcia

Opinie

, 6 czerwca 2018

To dziadostwo I liga ! Koniec rozmowy w tym temacie

, 25 kwietnia 2018

Oto treść wiadomości, którą wysłałeś do "Multimedia Polska S.a." za pomocą Cylex "22.04.2018": TECHNIK WIDMO W związku z kończącą się umową, w dniu 25.03.2018r. otrzymałem ofertę od firmy Multimedia Polska (tel. 244 244 244). Podczas rozmowy zostały ustalone warunki oferty, które zaakceptowałem. Poinformowano mnie, że mam oczekiwać wizyty technika w dniu 06.04.2014 roku w godzinach 15-18. Niestety okazało się, że zapomniano o mnie. Odczekałem kilka dni po czym dzwonię do Multimedia żeby się dowiedzieć co się dzieje. I tu szok. Rozmowa z dnia 11.04.2018r. godz. 12:56 - Dowiedziałem się, że nic nie wiedzą i nie mają w systemie informacji o ofercie. Czary mary? No dobra pomyłki się zdarzają , jesteśmy tylko ludźmi. Poinformowano mnie, że sprawdzą to jeszcze i skontaktują się ze mną. Ok no dobra super. Wtedy poczułem się docenionym klientem jednak jak się okazało nie na długo. Odczekałem kilka dni w ciszy i postanowiłem znowu przedzwonić do Multimedia. Podczas kolejnej rozmowy w dniu 18.04.2018r. o godz. 12:56 dowiedziałem się, że wszystko jest ok i jutro czyli dnia 19.04.2018r. w godz. 15-18jest wystawione zlecenie i mam oczekiwać na przyjazd technika. Gdybym nie przedzwonił to bym o wizycie wyczekiwanego technika nic nie wiedział. W związku z pracą musiałem zmienić plany na czwartkowe popołudnie. Trudno jak trzeba to trzeba. W końcu nastał ten piękny dzień. Oczekując na technika czas upłyną bardzo szybko. Minęła godz.18 i postanowiłem zadzwonić do Multimedia. Podczas tej rozmowy w dniu 19.042018r. o godz. 18:06 poinformowano mnie, że mam cierpliwie czekać, prawdopodobnie technik ma jakieś opóźnienie, i że w systemie nie ma informacji, że montaż został odwołany. Ok. Super. To sobie czekałem, czekałem i czekałem tak aż nastał piątek. Technik się nie pojawił. Więc odczekałem do popołudnia z myślą i w przekonaniu, że ktoś podjedzie w końcu. A tu nic. Więc dzwonię kolejny raz do Multimedia w dniu 20.04.2018r . o godz. 17:54, żeby paść na kolana i prosić, błagać. Podczas tej rozmowy zapytałem się pani konsultantki ile mam czekać jeszcze na wizytę Pana technika? Odpowiedź – Przecież, pan ma technika na dzień 26.04.2018r. Nikt pana o tym nie poinformował? Zdziwiony mówię, że technik miał być wczoraj u mnie ale się nie pojawił. Odpowiedź – No widzę w systemie, ale nie wiem dlaczego nie był. I tu zaniemówiłem. Nerwy osiągnęły zenitu. Po czym Pani zapytała się czy ma odmówić technika 😊Zakończyłem rozmowę. Dziś mamy poniedziałek 23.04.2018r. i nie wiem na czym stoję. Wszystko to jest w 100% rzeczywistością. Podaję nr. klienta 2781__9. Mój numer 502 1----0 Pewnie i tak to zlejecie ale wysyłam Wam to moje opowiadanko. Pozdrawiam. Serdecznie pozdrawiamy, Twój Cylex Team! I PONOWNIE ZLANY TYM RAZEM PRZEZ GDYNIE – ZERO ODPOWIEDZI

, więcej niż 6 miesięcy temu

Nie rzetelna firma bez podstawienie wyłączyli mi usługi po Mio ze zapłaciłem rachunki

, więcej niż 6 miesięcy temu

Bezxzelne traktowanie w BOK (telefoniczne pytanie przerwane/zakończenie rozmowy "nie pieprz pam". Zakończyłem umowe z ta kablówka i ich chamami. Takich mamy teraz "pracodawców z klasy średniej", tolerujących lub zapewne dających przykład chamstwa.

, więcej niż 6 miesięcy temu

Kontakt z firmą to żenada . Mam podać hasło, kod a może jeszcze numer buta? Zarząd niech się wstydzi za taką obsługę klienta!

pokaż wszystkie opinie
Napisz opinię o: Multimedia Polska S.a.!

Jeśli znasz Multimedia Polska S.a. to podziel się swoją opinią!

Zamów Wpis Premium
Facebook
Twitter

W pobliżu multimedia.pl oddziały

  1. KRÓLOWEJ JADWIGI 5
    76-150  Darłowo
  2. MAZURSKA 20
    11-700  Mrągowo
  3. POCZTOWA 5
    11-500  Giżycko
  4. KSIĘŻNEJ ANNY 2
    18-400  Łomża
  5. KOSYNIERÓW GDYŃSKICH 51
    66-400  Gorzów Wielkopolski